Famewhore strikes again!

5 Sep

While Rob has moved on and bought new clothes and hats to replace the nasty ones Kristen wore while dry humping her older director in, FAMEWHORE seems to be stirring up the fandom wearing the ring that never was, the necklace that Kirsten seems to have also, the bracelet Rupert probably gave her and the shirt Rob has not been seen wearing since July 2011.

Bet you are asking yourself why would any sane person do this? Well when you are facing paps that are waiting for their day to take you down since they never liked you to begin with, it would make sense to rally up the only fans you have left. That would be the insane sheep that believe they have not broken up and Rob is ok dating a woman who slept with her director that has 2 kids. The sane fans know this is just a desperate attempt to say “I love him, I am trying, not really but as long as you all think that i am relevant.  ”

If she would wear those things to cheat in why wouldn’t she wear them to gain the support she so desperately needs. Again she is dragging Rob into her mess. One of the best comments I saw was “Rob knows about her wearing the stuff and ok’d it for sure” Really? Rob found the VIP exit since this scandal broke, little miss sunshine seems to have missed it while parading herself right through the middle of it.

Here’s to hoping Rob shuts it down tomorrow by partying like it is 1999!

106 Responses to “Famewhore strikes again!”

  1. Lisa September 5, 2012 at 10:07 pm #

    Felt this needed its own board!

    • Diana September 5, 2012 at 10:21 pm #

      Where/when were the K pics from? Just wondering. They might be old. Sheep would try anything to make Rsten to appear “unbroken”. Of course, I can imagine that K would like people to believe that as well.

      • Ali September 5, 2012 at 10:46 pm #

        I think it was a pic from her arriving at Vancouver airport today.

        I wish Bob would just walk the VMAs rc with some hot chick, just so I could see the sheep running around crazy and losing their minds more 😆

      • kelli September 5, 2012 at 10:48 pm #

        yea supposedly from today…her leaving LAX for Canada ….but then i seen on twitter the other day that she was supposedly on an air canada flight like a day or 2 ago…so idk if their trying to pass these for today or if they were today..hmm lol

      • kelli September 5, 2012 at 10:57 pm #

        Just want to laugh and say….is it any coincidence that she has a new body guard..or 2….possibly..cuz all the pics from the airport…HBG isnt in them…hmm…n rob had a whole new group 2 ..no dean…but his could be because dean was Jen Anistons BG first

      • Lisa September 5, 2012 at 11:04 pm #

        LOL Kelli it is funny R and K break up and no HBG or Ruth!

      • kelli September 5, 2012 at 11:12 pm #

        Hahahah ooo shit…forgot about her….haha yesss! right! ….no HBG or Ruth! hmm haha…no more robsten no need for the over the top BG…still funny that rob has a whole new BG group…now so does she..hmm

      • Ali September 5, 2012 at 11:18 pm #

        I have a strong dislike for people who don’t have/want their own identity. My husband from time to time copies any little thing I do just to annoy me and it drives me crazy!! I think that’s why I was never on the Robsten cult (besides me thinking it was fake), she drove me crazy with her being almost a clone of Bobs mannerisms and wearing all the stuff he also had 😆

      • Shailene September 5, 2012 at 11:19 pm #

        They are on Popsugar and if you just search kristen name in Google its the first news that pops up. Agree with this post 100% why is she still wearing his clothes? playing the victim card so well I am so sick of this girl she is the biggest sell out in HW all that crap about being real and etc it makes me sick. She has no remorse for her actions she is just sad she got caught funny how her middle finger is in a splint probably her way of not flipping the paps off like she normally does they own her ass now and kstew is playing nice now that she was caught being a skank

      • Shailene September 5, 2012 at 11:21 pm #

        http://www.popsugar.com/Kristen-Stewart-LAX-Her-Way-TIFF-Pictures-24767290#

        Here is the story and pics

      • Jade September 5, 2012 at 11:59 pm #

        to Kelli…Maybe she was sleeping with her HBG as well and since she’s so obviously obsessed with having Rob in her life because who else is she going to dump on, she probably decided to come clean about everyone she’s had sex with and got rid of him. LOL. Of course this is only my opinion. I just thought it was major suspect when the guy came up behind her once and practically rubbed himself against her and she didn’t flinch an inch. I will try and find the pic if I can….

      • kelli September 6, 2012 at 2:03 am #

        Hahahah toooo true Jade! i wouldnt be surprised! there was one vid he was kind of close and im like ? what?….hes like rubbing on her and she stands there…no flinch….idk he was always too close imo….id be uncomfortable!

      • Acer September 6, 2012 at 10:50 am #

        Shailene: thanx for pointing out the irony of KStew’s bird-flippin’ finger stint!

      • Acer September 6, 2012 at 10:50 am #

        meant to say “splint”

      • Acer September 6, 2012 at 10:55 am #

        Few hand-picked comments from PopSugar link:

        “PopCultureJunkie77: notice this ahole isnt giving the cameras the finger like she used to. way to come off the pedestal jerkoff”

        “donna79: she is pahetic always with that pity face she cant act she always has her mouth open when she is crying, when she is happy sad scared or angry she has the same face expresion. Oh forgive me she changed her expresion when she was with that Rupert guy because she was happy and enjoying it”

    • D'eanna September 6, 2012 at 9:21 am #

      Great board, Lisa!!! 🙂

  2. Lisa September 5, 2012 at 11:51 pm #

    None of the outlets are buying it except sheep. Whether they like it or not they are broken up! The sites are sayng poor kristen trying to get a message to Rob by wearing his things. The comments are even better.
    The thing is the sheep will be all happy today like when they thought K had bear LOL and then something will happen to shatter their dreams again. They will never learn. They think Rob’s house is not on the market 2 sites listed it but it was not a LA site so it is fake 😯 well when they never see them there again maybe they will get it. They have a long road ahead.

    • Nonnie September 5, 2012 at 11:59 pm #

      Lol Lisa I think it was you who said a while back before the whole cheating thing happened “We will all be here to laugh at baby girl” once something happens. Well now we are laughing at her, very very hard and her delusional fans as well, they really think her and Rob got back together and he forgave her that quickly. How delusional.

      • Lisa September 6, 2012 at 12:08 am #

        *high five* nonnie!!! all we can do is laugh because he has done NOTHING t osay he forgave her and when they are not seen together how will sheep explain that?

    • Jade September 6, 2012 at 12:05 am #

      Oh I’m just begging for Rob to do something tomorrow that will make headlines..With anyone I don’t care…Male or female….lol Okay male not so much… Please let there be pictures too.. >: )

      • sarita September 6, 2012 at 2:14 am #

        I’m so hoping he’ll go with a date and hold hands on the red carpet!! lol

      • Acer September 6, 2012 at 10:59 am #

        @Sarita: oh that would be fun

    • sarita September 6, 2012 at 2:19 am #

      Do you by any chance have a link to the places that listed the house?

  3. Lisa September 6, 2012 at 12:06 am #

    Best post ever!!!!!!!

    Sheep see Kristen wearing Rob’s shirt and magically they forget about Rupert having her bent over a fence post. They see his shirt and the instantly envision a world where Rob happily went back to a woman who literally humilated him in front of MILLIONS of people without a care in the world. That world is not reality so why don’t we all come back to Earth a second.

    Kristen can wear every piece of clothing that Rob has ever worn but it doesn’t prove a damn thing other than she’s so desperate to keep the idea of Robsten alive that she will look like a fool to do it. What she does now is irrelevant, what’s important is what HE does. Let’s not forget he was the one screwed over in this mess. He is the one that has to forgive, not her. Kristen can do what she wants, wear what she wants, and go where she wants but if Rob is doing something completely different then it doesn’t matter. She wore stuff that belonged to him while she was fucking around with another man so who in their right mind would place importance on items of clothing after that?

    Oh that’s right, the sheep.

    Rob went to London ALONE and came back with enough time for them to go to their respective events which means that she could have gone with him as well. But she didn’t and that’s probably because he didn’t want her to. Read into that.

    He went on Jon Stewart and in an obviously planned interview he laughed while Jon consoled him on his break-up and told him he was better off without her. Read into that.

    The sheep have always jumped and clawed at the scraps that Kristen has given them so I can’t say I’m surprised that it’s still happening. Just like I can’t say I’m surprised that a pathetically desperate person knows exactly what to do to get a bunch of other pathetically desperate people excited over nothing. The rest of us non-pathetic and desperate people are going to sit back and laugh at how this story is playing out.

    http://nonnie-confessions.tumblr.com/post/30964359426/the-desperation-is-strong-with-this-one

    • Acer September 6, 2012 at 11:02 am #

      “She wore stuff that belonged to him while she was f***ing around with another man so who in their right mind would place importance on items of clothing after that?”
      ____________________________

      SAY.THAT!

      Lisa, gurl, great find! Thx for posting it.

  4. kelli September 6, 2012 at 12:11 am #

    @Meli1518
    And Ruth was getting the luggage with the other guys
    Expand
    Reply Retweet Favorite
    4m Melissa ‏@Meli1518
    And lmao I said to her please don’t panic and she loled I wanted to let her know I was her fan not a crazy !! And Sydney was with her

    lol…hmmm guess ruth is there

    • Lisa September 6, 2012 at 12:29 am #

      Guess so LOl ya know she called the paps! Sydney is her friend right? Guess she had to take support LOL.

      • kelli September 6, 2012 at 12:43 am #

        haha i was wondering who that was lmao…nnnnn yesss explains why papz found her! lol

  5. kelli September 6, 2012 at 2:15 am #

    hmmm yeppp new BG….didnt stop for anyone lol

    • Lisa September 6, 2012 at 6:26 am #

      LMAO now she wears the jacket to cover the shirt, btch knew what she was doing and sorry he is 6’2 and she is 5’4 it fits her way to good…..

      • kelli September 6, 2012 at 12:54 pm #

        hahha one thing i noticed too lisa! She made she she was photographed in that tshirt then threw on the coat…hmm lol…and yessss! i dont think they think of that…on any of her clothes they think they share…he is way to talk and had a long torso….those shirts should be dresses on her if they share lol

  6. ! September 6, 2012 at 2:56 am #

    Wishful thinking. 🙄

    ————-

    choke • 39 minutes ago • parent

    Nope.
    Rob and Kristen were in Scotland from Aug 23-28. They went to London
    Aug 29 and were hanging with Tom, Sienna and Marlowe up until they had
    to fly back to LA. Kristen flew back first Sep 2 unnoticed. Rob is just
    too damn tall for anyone to not notice him when he flew back Sep 3.
    1 1 • Reply • Share ›

    lol • 35 minutes ago • parent

    choke: Actually,
    Kristen flew to Scotland first. She left while Rob was doing Kimmel.
    Rob followed immediately after Kimmel. Ruth took care of the diversion
    by putting it out there that Rob and her other ward Katy P. were dining
    at Soho when in fact Rob was already at the customs at Edinburgh.
    1 • Reply • Share ›

    • kelli September 6, 2012 at 3:46 am #

      lmao….very wishful thinking! lol…its amazing how she was caught both leaving LA and arriving in Toronto but made it to Scotland and London undetected with Rob..hmm ha

      • ! September 6, 2012 at 4:01 am #

        Hmm, you know? This makes me think back to how many here were predicting an are they/aren’t they game between the time after the scandal and Nov. It’s already happening. Think about it. Now Kristen is caught at the airport wearing a shirt the sheep swear its his. They’re gonna stay tuned to see what happens……and the drama continues. 🙄 How much is Rob involved or not involved? Who knows, but it’s happening just as predicted.

    • Lisa September 6, 2012 at 6:22 am #

      LMFAO where did this come from? Too bad he was spotted with T, S and M alone and pictured at the airport alone! They need to give that shit up.

    • Rachel September 6, 2012 at 1:25 pm #

      😯 Yea right they flew on Santa’s slay.

    • ! September 6, 2012 at 3:56 am #

      Awesome article, thanks for sharing.

    • J.J.Gittes September 6, 2012 at 6:38 am #

      I feel as if Jennifer Goodwin was being really honest and on point when she admitted she preferred people assume she was dating a co-star so she could go off and actually date someone else undetected.

      • Acer September 6, 2012 at 11:05 am #

        @J.J.Gittes: interesting…

    • ? September 6, 2012 at 6:54 am #

      Great article… 😉

    • movinon1 September 6, 2012 at 9:15 am #

      Great article 🙂

    • Shailene September 6, 2012 at 9:55 am #

      Great article and makes a lot of sense, I almost forgot Jen and Vince dated but wow true publicity was right.

    • Acer September 6, 2012 at 11:27 am #

      Also, she mentions branding. I stated this a few boards back that KStew’s brand is D-STROYED. Those images of Rupert dry humpin’ her over the fence was like watching a dress rehearsal for one of their bonin’ sessions. y.u.c.k!

      This is her marketing nightmare come true — karma!

      And it will not end soon. No matter how her team tries to repackage her she’s still the idiot homewrecker who publicly ADMITTED in the interview w/Charlize (in the booth) that she’s screwed every director/producer to get where she is (wherever that is).

  7. OnTheFence September 6, 2012 at 6:18 am #

    Good Morning Ladies!!! Just a little something to make you giggle and start your Thurs. off right..from twitter!!! 😉

    James Hough ‏@hihough
    Kristen Stewart always looks like she farted and woke herself up.

    Retweeted by BRIE

    • Lisa September 6, 2012 at 6:44 am #

      LOL and the mags are having a field day with her trying to cling

      Kristen Stewart arrives in Toronto ahead of On The Road premiere

      Do our eyes deceive us, or did we clock Kristen Stewart wearing Robert Pattinson’s T-shirt as she arrived in Toronto ahead of the On The Road film festival premiere later today? The actress, who admitted to having a fling with her Snow White And The Huntsman director Rupert Sanders recently, donned her former boyfriend’s threads (and an AllSaints Rixey bomber) for the second time since the pair are rumoured to have split. Stewart was snapped wearing Pattinson’s cap in LA recently, too. Is she clinging on to her relationship or is this a sign that the pair have decided to give things another go? We can but speculate.

    • Acer September 6, 2012 at 11:28 am #

      @OnTheFence: I just spit my Starbucks pumpkin latte all over my keyboard!! LOL!!!

  8. Lisa September 6, 2012 at 6:53 am #

    This is what the media thinks LOL

    Kristen Stewart is still wearing R-Pattz’s clothes to try and get forgiveness

    She wore another one of Rob’s t-shirts and the slogan on the front means she ‘has no worries and is at total peace with her current state of being’… weird

    No worries? The t-shirt means ‘to be at total peace with yourself’

    It seems Kristen Stewart is doing everything she can to hold on to long-term boyfriend Robert Pattinson after she cheated on him with a married film director.

    Since pictures exposed Kristen as a love cheat, the actress has managed to stay incognito under the radar of paparazzi.

    But when she has been spotted out and about, Kristen, 22, has been seen wearing stuff that belongs to Rob.

    Kristen wore his IRIE t-shirt as she prepares for her first red carpet appearance for new film On The Road at Toronto Film Festival.

    Irie is defined as meaning ‘the way you feel when you have no worries – to be at total peace with your current state of being’.

    So whether or not she’s trying to make a statement about being content with her emotional and/or professional state… or the t-shirt was the only top that was clean, we don’t know.

    Kristen had her middle finger in a brace which has sparked wild rumours that she may have sustained a serious injury. It’s probably just repetitive strain injury from writing all those apology letters to Rob. Or from swearing at people asking about her private life.

    As well as Rob’s t-shirt, she wore a pair of large tortoise shell framed glasses, clutching a leather jacket as she made her way through security.

    It’s not the first time Kristen has been seen wearing something from Rob’s wardrobe after she accessorised an outfit with one of his Baltimore baseball caps.

    We’re not sure what she’s trying to achieve by wearing his stuff, considering she wore another one of his hats when she got snapped with love rat Rupert Sanders.

    Kristen drowned out the sound of cameras and accusations by listening to music when walking through the LAX airport.

    But she did look a little thin, which is concerning after reports emerged that she’s living off a diet of cigarettes and Red Bull.

    According to Look magazine, Rob finally took one of Kristen’s desperate calls and spoke to her for over an hour before agreeing to meet up for the first time since July 25.

    But all the romance and drama aside, isn’t it a bit embarrassing when celebs wear t-shirts with blatent messages to their ex-partners? Here are the worst of ’em:

    http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/kristen-stewart-still-wears-robert-1307178

    • J.J.Gittes September 6, 2012 at 7:05 am #

      I thought media had been trying to convince us that these two have been phoning each other since Cosmo promo. Everyone is competing w/ their own lies and no one can keep their story straight.

    • Acer September 6, 2012 at 11:36 am #

      “But she did look a little thin, which is concerning after reports emerged that she’s living off a diet of cigarettes and Red Bull.”
      _____________________________

      Oh well that’s a switch from her usual: weed & powdered sugar

  9. Lisa September 6, 2012 at 6:57 am #

    Oh and bitch loves her fans LOL the vancouver paps are cracking me up

    ryc‏@lightboxgallery

    Marion Cotillard plays a martyr signing autographs for fans while kristen stewart sneaks out a side door arriving totonto. #TIFF12

    @canadagraphs:Saw tweets Kristen Stewart didnt sign upon arriving in TO for #TIFF12 for TWO people.Even on damage control shes a bitch.

    • Lisa September 6, 2012 at 6:57 am #

      2 people 😆 😆 😆

      • J.J.Gittes September 6, 2012 at 7:08 am #

        Omgahh. Her fanbase IS expanding. Lol.

      • meiyee September 6, 2012 at 7:53 am #

        She is lucky these two didn’t throw tomatoes at her. She is so shameless that she is still able to laugh and smile in some of her LAX pics, prove more those teary and not eating article are bogus as shit!!

      • meiyee September 6, 2012 at 7:58 am #

        Oh and I see that some comments said she got thinner, I don’t think so, she is just playing tricks, wear a larger size t-shirt to make her look smaller, her large frame of glasses to make her face look thin, just eye tricks, don’t fall for it.

      • meiyee September 6, 2012 at 7:59 am #

        I meant comments on other sites, sorry

  10. Petal September 6, 2012 at 7:03 am #

    Liked the article by the publicist. That really is how it works in HW. IMO. This whole thing has become such a circus. It’s like it’s spiraled out of control. Wonder when all the dust settles who will be left standing.

    • Acer September 6, 2012 at 11:40 am #

      It really is a circus — and KStew & her team are clowns just makin’ total fools outta themselves.

  11. alexisis September 6, 2012 at 7:28 am #

    Re..Petal..You can practically guarantee Kristen will be left standing.don’t ask me why she just always seems to land on her feet. Myabe it’s just me but l can’t find anything remotely likeable or genuine about her.

    • Diana September 6, 2012 at 8:31 am #

      It’s not just you, Alexisis. I haven’t seen anything likeable from her, and damn sure not genuine.

    • Acer September 6, 2012 at 11:45 am #

      I completely disagree. She hasn’t landed on her feet. She’s been caught on tape clownin’ backstage @ events, insulting rob, actin’ like a diva, disrespecting fans, crude w/papz, gettin’ boo’ed in Cannes, sent home from Cannes, getting photog’d with her married director humpin in the car. Her brand image has gotten worse especially since January.

      She has not landed on her feet, on the contrary, she’s just doin’ what she do — walkin’ thru airports w/that mortuary face until she gets to the next location to screw up yet another situation.

      • J.J.Gittes September 6, 2012 at 1:34 pm #

        Re: Acer

        What has she done backstage?

  12. onanaano September 6, 2012 at 9:33 am #

    so then tiff and vma’s beggins?

  13. J.J.Gittes September 6, 2012 at 10:46 am #

    I’m sorry but the instant after “getting back together” after a harsh “breakup,” who immediately begins wearing their “bf’s” clothes again? You’d think one would try to reestablish the stability of the “relationship” first.

    • Acer September 6, 2012 at 11:54 am #

      she’s not a mature, secure, independent, woman.

      she’s insecure and shallow but also a paradox: self-hating yet self-absorbed

      it’s too bad her crazy female fans don’t realize that the reason why they “love” and relate to Kstew so much is because they are just like her.

    • Rachel September 6, 2012 at 1:29 pm #

      I agree JJ. You might where there clothes in private if you were sad but you just would not put your self out there as she has done. This just proves how fake she is IMO

  14. alexisis September 6, 2012 at 11:25 am #

    Oh J.J, Stability, ordinary couples would want to build on it again l agree,but.their” relationship”in the past has had about as much stability as a big dipper.!!you can’t re-establish what was never there.

  15. Petal September 6, 2012 at 11:30 am #

    I just noticed for the first time the brown bubble jacket. WTF?? This really is getting weird. Makes me think they are playing a big game. Is Rob in on it? I wonder. Either that or she is seriously in need of help. After what she did and now she’s wearing his clothes even more obviously, carrying the jacket and all. That is truly weird, psychotic behavior. Unless……this is a big elaborate game and we’re all being punked again.

    • onanaano September 6, 2012 at 11:35 am #

      that jacket belongs to him?

      • Acer September 6, 2012 at 11:57 am #

        yeah really — that looks like a girl’s jacket

        …then again…

      • Lisa September 6, 2012 at 12:45 pm #

        No it is not the same my goodness when will they stop!

      • J.J.Gittes September 6, 2012 at 12:50 pm #

        When will she stop buying rubbish that looks like his?

        Yes, it’s not his jacket. Her’s has zippers on the sleeve ends…his is that elastic band material. I’m kind of embarassed I know that.

    • ? September 6, 2012 at 11:57 am #

      This b.s. has been going on for years.. And booby has played along with ribbons and bows and providing the clothing.. Or she gets the exact thing just for her…. Booby knows the fans look for this stuff and draw conclusions from it… So, IMHO, his silence about the speculation is an endorsement of k’s actions…. But that is just me….

      • Acer September 6, 2012 at 12:03 pm #

        @?: it definitely is an endorsement ’cause again they’re all still on the scummit wagon, and the wagon trail doesn’t end until after november. so you’re right. it’s the same game.

      • Diana September 6, 2012 at 12:05 pm #

        Well, his silence all along has been enough of an endorsement for folks to believe they were dating/living together, etc. Silence is his MO.

      • J.J.Gittes September 6, 2012 at 12:44 pm #

        Sometimes, I think he just keeps silent b/c he legit doesn’t give 2 shites…like he couldn’t care less about what’s said about K, that it’s none of his business.

        Most times though, I think he just keeps silent b/c he is a little shite…like K brings out his inner doucheness, pushing and prodding him to “fuck everybody”.

      • kelli September 6, 2012 at 1:06 pm #

        Haha i agree JJ….sometimes i think hes silent because he just doesnt give a shit….but also…hes learned from K…she was more known than him when this started so i think he picked up some of her mannerisms like she had but he had a trust with her because of the twi-bubble…he started taking on that bad attitude she has…..but if he is honestly private at alll maybe he doesnt want drama…maybe he thinks keeping quiet helps? idk lol…but why would he pop out of the woodwork just to comment on her clothes?….tonights the first night really since Cosmo that he’ll possibly get to talk…n her last stent was at the end of Cosmo promo so he really couldnt get asked about her wearing stuff there

      • Diana September 6, 2012 at 1:14 pm #

        @Kelli: Ks pic in that shirt have been allover the net, since last night. Why couldn’t he get asked about it tonight?

      • kelli September 6, 2012 at 1:24 pm #

        I think he could but last time couldnt so much ….i dont think he’ll answer tho…i think he’ll ignore n skip over it if he even gets interviewed.

      • J.J.Gittes September 6, 2012 at 1:49 pm #

        IDK if any of you had been fans way back during his HP years, but…

        Then, he was dating Nina, a model. During one HP red carpet interview, a person asked if he was taken and he hesitated, stuttered then finally went w/ “it’s complicated”. Keep in mind, he was obviously a bit reticent to speak publicly about it, but he had no qualms against actually behaving like a legit couple.

        So, that’s something to compare his current m.o. to.

        Now, I know the Robsten fandom go on about all the “hints” he paid K during the early months of ‘Twinkle’, but I took them as the same old jokes he used to pull during HP…

        Did you know for one HP promo on a telly morning show, R was asked what souvenir he’d like to take home from the HP set and R responded “Katie” [Leung, as in Cho Chang]. Kid has got jokes.

      • kelli September 6, 2012 at 1:54 pm #

        Lol thats def hilarious…i wont deny he at times seems a little bit man-whorish….why do u think he kind of hesitated on answering if he was with her?

      • J.J.Gittes September 6, 2012 at 2:25 pm #

        Re: Kelli

        IDK why he hesitated. But he didn’t outright lie, deny, nor keep silent…he admitted something, just not exactly what. Maybe he really was unsure where that relationship was going, it was the beginning stages after all. I think the bigger factor is that he had no issues being affectionate w/ Nina…his actions weren’t secretive.

        I actually think he’s more of the dorky character that enjoys amiably taunting his pals. After he joked “Katie”, the hosts asked Katie what she’d like as a souvenir and she replied “an owl”…R and Katie both laughed. Beside, they were both dating other people at the time, so it was obviously a joke to make her blush.

    • J.J.Gittes September 6, 2012 at 12:25 pm #

      That’s not his brown bubble jacket. Her’s has zippers on the sleeves. His don’t.

      • Diana September 6, 2012 at 12:57 pm #

        Yeah, I remember his ugly brown jacket. It had dingy looking elastic cuffs on the sleeves. Regardless, K is trying really hard to show that their relay is unbroken. She wouldn’t be wearing that crap, if she didn’t want the Rsten sheep to squee. Bob has always remained silent, wrt to the relay, and his silence was enough for the sheep and even other non-believer fans. His continued silence will be/is being seen as an endorsement of the unbroken-ness. Who knows, though? Maybe he’s just giggling and saying how absurd and ridiculous his life is, w/o confirming or denying anything.

      • movinon1 September 6, 2012 at 1:18 pm #

        I agree Diana, just let the sheep fill in the blanks…..which they’ve been doing for over 4yrs…

  16. onanaano September 6, 2012 at 11:53 am #

    from where she landed? becouse her shoes and jacket looks like she was in cold weather…

  17. alexisis September 6, 2012 at 11:56 am #

    Some of his clothes could have been left with her at one of the homes they shared,and he never bothered or didn’t want them back after the (if there ever was on) break up.

    • Acer September 6, 2012 at 12:02 pm #

      Look…

      I don’t believe these 2 were as together as someone wants the public to believe. I’m not sayin they didn’t have some kind of interaction but this whole p.r. stunt of “they broke up and ‘will rob take her back'” seems like post-adulterous-affair damage control strategy to salvage what Scummit can for the upcoming Twit movie by playing up the image that these 2 were dating when in fact they weren’t in any kind of monogamous relay.

      i still believe rob’s been havin’ year-round bonin’ fests

      • J.J.Gittes September 6, 2012 at 12:38 pm #

        I think he’s been shagging Steph. 😀

      • Petal September 6, 2012 at 12:56 pm #

        I’ve always wondered about Steph. Does she have a significant other? Or….he’s just gay. I tend to believe that. But not sure.

      • movinon1 September 6, 2012 at 1:15 pm #

        interesting J.J……hiding in plain sight ummmm….

      • J.J.Gittes September 6, 2012 at 1:30 pm #

        After pics surfaced of R driving Steph away after viewing a film (just the 2 of them) together, I’ve been curious. He legit treats her like a lady. IE that video clip of him putting his jacket around her shoulders.

        This is really insignificant, but I’ve always wondered why R and K have never been “caught” driving each other anywhere…just the 2 of them. Like R drove Camilla after lunch and Camilla drove R after clubbing, or R drove Steph after the movies, or R drove Nikki after getting boxes together, or R drives around w/ Tom. Like K drove her stripper friend. It wouldn’t mean anything, but I’ve always wondered about such a mundane thing.

      • kelli September 6, 2012 at 1:33 pm #

        I noticed that too…wondered why they never drove each other anywhere…they were always driven around….and hasnt he said hes slept on Stephs couch?

    • meiyee September 6, 2012 at 1:41 pm #

      good observation JJ!! I think that is one of the few things they have yet to do to show their epic romance to the sheep, maybe that will happen when they get back ‘together’ LOL

      • J.J.Gittes September 6, 2012 at 1:52 pm #

        I forgot: Like K drove her bodyguard/handler, Sam(?). Or like Zk drove Rupert.

      • meiyee September 6, 2012 at 2:01 pm #

        Probably becoz these two need to get drunk and high to tolerate the presence of each other, so neither of them capable of driving.

  18. alexisis September 6, 2012 at 12:48 pm #

    No contest there.!!a woman versus a( can’t for the life of me think of a suitable word),seeks thesaurus.!!

    • J.J.Gittes September 6, 2012 at 12:51 pm #

      A woman vs a female dog. 😀

  19. alexisis September 6, 2012 at 12:54 pm #

    Nice one !!

  20. Lisa September 6, 2012 at 1:38 pm #

    So when the dust settled and sheep were herded in the mags and media did not buy what Trampire was selling. They actually called her out on it making her look weak and pathetic for trying to get a message to her FORMER boyfriend who will not pick up the phone. FINALLY the media and sane ppl see her for what she is. I can not wait to see what she does tonight. She better wear that splint on both her middle fingers. Of course the media was told no personal questions ROLMFAO does anyone really believe they will not taunt her with it. And wait if everything is alright in Robstenland why wouldn’t she want to set the record straight. Thaty would be because she is selling it again and this time she is minus her other half!

    People Mag

    The remnants of two lives lived together? Or a silent admission that she misses what used to be?

    Whatever the reason, Kristen Stewart stepped out Wednesday in what appeared to be Robert Pattinson’s T-shirt. (The actor was photographed walking his dog Bear in the same shirt last year.)

    And if wasn’t the same one, it was an identical replica.

    The actress, 22, who left her boyfriend and Twilight costar, 26, brokenhearted by having a tryst with her Snow White and the Huntsman director Rupert Sanders, gave no further hints as she traveled from Los Angeles to Toronto to attend a screening of On the Road Thursday at the Toronto International Film Festival.

    While Stewart promotes that film, Pattinson will be at the MTV Video Music Awards in L.A., joining Taylor Lautner and other Twilight cast members to introduce 90 seconds of new footage from Breaking Dawn: Part 2 – in which Stewart, of course, also stars.

  21. Lisa September 6, 2012 at 1:44 pm #

    The media is having none of it LOL and I am glad. Sheep are the only ones that bought what she was selling and OH she was selling it HARD. I was so happy to wake up to the media making her look weak because all she can do is wear his things or most likely things that look like his, because Rob will not talk to her or hang with her again! This scandal will neb attached to her for a very very long time and rob would be foolish to take that on himself as well. She threw him to the dogs and now wants her bone back. Too bad so sad!

    http://www.celebitchy.com/249967/sympathetic_kristen_stewart_emerges_with_broken_middle_finger_robs_t-shirt/

    • Lisa September 6, 2012 at 1:47 pm #

      Oh and People mag (who I believe have reliable sources) pretty much was like she can wear his shit to the sun goes down but your still his EX LOL

      The remnants of two lives lived together? Or a silent admission that she misses what used to be?

      Whatever the reason, Kristen Stewart stepped out Wednesday in what appeared to be Robert Pattinson’s T-shirt. (The actor was photographed walking his dog Bear in the same shirt last year.)

      And if wasn’t the same one, it was an identical replica.

      The actress, 22, who left her boyfriend and Twilight costar, 26, brokenhearted by having a tryst with her Snow White and the Huntsman director Rupert Sanders, gave no further hints as she traveled from Los Angeles to Toronto to attend a screening of On the Road Thursday at the Toronto International Film Festival.
      While Stewart promotes that film, Pattinson will be at the MTV Video Music Awards in L.A., joining Taylor Lautner and other Twilight cast members to introduce 90 seconds of new footage from Breaking Dawn: Part 2 – in which Stewart, of course, also stars.

      • meiyee September 6, 2012 at 2:00 pm #

        I honestly think there was a basket of R’s clothes (prob arranged by Scummit/their ppl) that these two wear ONLY for pap pics/pr stunts. If she wears his clothes that were never shown in public eyes before, the sheep wouldn’t know.

      • Lisa September 6, 2012 at 2:03 pm #

        I agree meiyee especially he left right after she called and told him about dry humping Rupert. He had all new clothes I bet he wants nothing she touched!

        The comments are priceless on celebitchy. They are calling her out and the fans that buy her sympathetic act. What a joke! read them you will laugh for hours!

  22. alexisis September 6, 2012 at 1:55 pm #

    If he does fall for the whole sob story,then he is an all manner of a fool.Come on Rob,don’t go out of the frying pan into the fire.

  23. Lisa September 6, 2012 at 3:07 pm #

    WTAF???? This was a quote from Kristen in June (pre scandal) anyone thinking her and Rupert have kinky sex OR she is just a crazy bitch because no one would say something like that and EWWWW wow more humiliation for Rob!

    Full quote.

    “My god I’m so in love with my boyfriend” she suddenly confided squeezing her fist and stiffening that little body with anticipation “I wish he was here now I think I want to have his babies” Have I heard her right? Wasn’t her boyfriend the 1 thing she never talked about to anyone, and yet here we were.

    “God I miss him” she says I racking her hair back and exhaling a plume of smoke.

    “I love the way he smells. And him me. Like he loves to lick under my armpits. I don’t get this obsession with washing the smell off. That smell of someone you love don’t you think it’s the whole point?”

    Looking back the exchange seems surreal it took place just 3 weeks before those incriminating pictures

    Was she even talking about Pattinson? Was she having us on? Who knows.

    Hmmm…

    Read more at ONTD: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/71756279.html?view=12641797367#t12641797367#ixzz25iZrrLGE

    http://www.isubscribe.co.uk/news/fashion-magazines-2/kristen-stewart-actually-talks-love-with-vogue-2278/?localPageObjectId=77

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: