Wrapping up the crazy

17 Sep

Another week, another delusion in RobstEND land. Someone, anyone should do a thesis on these idiots, I bet they would get an A+++++ in the class, the teacher wouldn’t believe that there are these types of sicko’s in the world, I don’t believe it!

Did you hear Rob is having a baby? It is called twigbertbaby, it has to be true because according to the losers he is not doing anything to debunk it. Really? Because he has done EVERYTHING to debunk his non existent relay with Plank. He has left states and countries before she or any of her hobo pink hippo water shooting clan got there. Oh wait I am sorry it is part of the “plan” to stay private, however Rob and Plank had Google confirm it RME Oh you didn’t know that Google is in the know when it comes to celebs, phones, restaurants etc. Next time you needΒ to know if your neighbor is banging the guy down the street just ask Google.

I don’t know what is going on in Rob’s personal life, nor do I need to know, but he is happy, having fun and threw out the Glad trash bag of love over a year ago. It is not his fault if some psychos coughHKNSRWNWINDYcough can’t except he dumped their queen and didn’t want to shoot one past the goal line for the Golden child fantasy. Ummm they have many other “donors” that have probably shot way more than once;)

This is what happens when Rob does not comply with the crazies:

It sounds like Rob Pattinson never stop this stupid rumour. It might be true. We from 6 countries wished that Kristen never met him.

Girl he from 6 countries probably wishes Plank never met him so he would not have to deal with psychos like you. She went on to say how Plank should marry Prince Harry because she deserves to be royalty, I shit you not these people are dead serious, imagine Prince Harry’s reaction to that…

Yea Harry we know.

153 Responses to “Wrapping up the crazy”

  1. lisa2222 September 17, 2014 at 12:56 pm #

    New board my lovelies!

    • RobPattinsonGaveMeCooties September 17, 2014 at 2:21 pm #

      Thanks Lisa itΒ΄s a great post. I from 1 country wish those women would shut the hell up. Kristen has to say she’s a satanist, these bible students would looooooove it.

    • Missy September 17, 2014 at 2:23 pm #

      OMG Lisa – “hobo pink hippo water shooting clan” I almost spit my coffee out. I’ll never forget those photos from Coachella. Yes, Rob has done everything to debunk this shit. As I said in the other thread. There is no hope with these delusional idiots – they’re entrenched in their fantasy.

      • lisa2222 September 17, 2014 at 5:13 pm #

        Missy I may have patted myself on the back for that one πŸ˜‰

  2. Gemma September 17, 2014 at 3:25 pm #

    Lisa I agree with everything you’ve said in this new board, except “He has done EVERYTHING to debunk his relay with Plank…”. I think he can try it pretty much harder and instead of always skipping the question or being ambiguous, he could tackle it in any interview or talk show and say out loud “I’m not in a romantic relay with Miss Stewart since a long time ago” or “My relay with Miss Stewart ended a long time ago” or “I’m not romantically involved neither with Kristen nor with anybody”.

    Roberto just can’t handle himself like a man, not even when he’s asked whether he is single. He giggles his way off and says shyly like a teen that he is single… Holy cow! He just revealed where is the treasure of the Seven Kingdoms!

    Roberto could be, plain and simply, honest and stop fooling people because, at some point, he won’t remember the lies he told, as it has already happened. “Truth will make you free”.

    • Deb (seattlechik) September 17, 2014 at 4:25 pm #

      Gemma, ITA with you

    • lisa2222 September 17, 2014 at 5:12 pm #

      Well I think he should spill it all out but he just isn’t like that, if someone did me as wrong as K did him I would throw her under the bus but he won’t. But he did say he was single and did answer the reporter and said shit happens and they were young, he acknowledged the break up to me but I guess he needs to spell it out for those HKn psychos LOL

      • Missy September 17, 2014 at 5:17 pm #

        EXACTLY Lisa.

      • just me September 17, 2014 at 5:37 pm #

        he said he is single more than once. What else does he need to do? Maybe he never was in a relationship with Kristen. Maybe it was PR. So why should he claim her as his ex? He never claimed her as his girlfriend. why should he now? He said he is single. Point blank. That is more than enough. But eaven if he WOULD say she is his ex – they would just say it is part of the plan. There is no help for the delusional ones.He is not to blame anymore. He said he is single. It is over. They just don’t want to admit it.

      • Lye September 17, 2014 at 5:59 pm #

        Lol exactly. actors stans demanding answer always make me cackle. Yes, as a fan, robsten frustrating, because it was the most blatant showmance ever, but that’s over now, the players have moved on; only the lunatics remain.
        What else does he need to say? Jfc
        The guy answered to the question twice on video interview, isn’t that enough?
        See, this is why I understand why he is always so reluctant and won’t answer yes/no to personal questions, it always brings more irrelevant personal questions, and more people demanding answer like they have a right to this information.
        Once the sheep move on, so will the tabs. The tabs will continue perpetuating their fantasy for hits, cause that whats make them money.
        The robsten fantasy doesn’t affect robert pattinson or kristen stewart in any way anymore, so I don’t understand why neither of them should bother answering such questions.

  3. Etta September 17, 2014 at 5:34 pm #

    I’d love if Rob would drop some hints about K and Alicia, since it’s all but certain it’s happening.

    • lisa2222 September 17, 2014 at 10:55 pm #

      *high five*

  4. Hope September 17, 2014 at 8:05 pm #

    I have to agree with Gemma. Rob doesn’t even have to mention Kristen’s name. When asked about his status, he just has to say I’m not in a romantic relationship and haven’t been for a long time. Instead, he says “I’m single” like he’s making a joke. I love him But everything he says about stuff like this has a ‘kidding’ qualitity to it.

    It would also be nice if he went out with a girl one damn time after a year and a half. What the fuck!? Well, it’s his life but it fuels speculation.

    • kell September 17, 2014 at 9:07 pm #

      I know I am going to get jumped on for this too just like above… but agree… he needs to not giggle and make it seem like a joke…. answer it seriously… or serious enough so someones not like… “ooo he was laughing when he said it… its a joke” …

      • dorothyxoxo September 17, 2014 at 9:23 pm #

        It’s the prelude to the “are you single” question that has him laughing and behaving silly. They ask him in the most ridiculous manner. Like the in Cannes, who asked the crowd if he were single, would you date him? How could you not laugh at something so stupid.

      • Gemma September 17, 2014 at 9:30 pm #

        That is exactly what I mean Hope and Kell. When he dares to address the subject, he never sounds adamant or convincing and that’s why people or the media never take him seriously. Even Guy, in that interview tried to make Rob’s statement more convincing by saying that he would find a girlfriend for Rob…

        And what the hell does “Shit happens” mean? You can give it a hundred meanings and what is the right one?

      • dorothyxoxo September 17, 2014 at 9:39 pm #

        There was only one meaning to his comment….
        “We were young, shit happens, who gives a shit anyways”. It’s pretty simple, no hidden innuendo, no cryptic message to decode. “We were kids, shit happens in relationships all the time and it’s done. I’m over it..why aren’t you”.

      • Sophie September 17, 2014 at 9:52 pm #

        I think a lot of it stems from when they were together and Rob would say he was single when asked. So now the “I’m single” doesn’t mean much to sheep.

        Personally, I think he has made it clear he is single. He looks embarrassed when he is asked and is a giggler when nervous (takes one to know one). He has stated several times that he does want to be in the tabloids anymore. I will be shocked if his next gf is the famewhore type.

      • dorothyxoxo September 17, 2014 at 9:52 pm #

        Gemma – it’s almost 4:00 a.m in Spain, on a Tuesday, Wednesday for you…why are you not sleeping girl?

      • Missy September 17, 2014 at 10:31 pm #

        I agree Rob’s been clear on his status. He’s gone from deflecting and denial non-denials to flat out saying he’s single. He’s never commented on his personal life and I don’t expect he’ll start now. IMO if he meets someone and is serious enough about them he won’t hide. It makes sense to me to do that in his case. I mean if he’s dating and not serious with anyone why would he need it out there. The person could change every week for all we know. I don’t think anything he says or does will change the minds of the crazies that still believe.

      • Kell September 17, 2014 at 10:37 pm #

        Hmm maybe he is a nervous giggler … I still see some of his answers as a joking way … Granted I do think he wants to keep a serious gf private … Too bad he won’t deny the rumors tho with girls ex… Twigs and Dylan … But I guess I see it too… He doesn’t have to say anything and the rumors die down… My only hope right now tho…. That he smiles more πŸ™‚ haha … Better to smile at the paps and ignore them then look bitchy n mad ….esp hope he keeps up the smiling for the fan pics… I guess I’d just be a fan who if a celeb didn’t smile or acted annoyed and I waited to see them… I’d be let down …lol… And possibly leave the fan base … Anddd he needs to do the white Tshirt n jeans like in the ALS vid more often πŸ˜‰

      • Gemma September 18, 2014 at 1:37 am #

        Dorothy thanks for your concern πŸ™‚ I got insomnia sometimes, so I get a book to read or open the PC for a while till I fall asleep again… Along this year my Dad woke up at night sometimes and as his caretaker I woke up too to see what happened… It’s a bit hard to get to normality again πŸ™‚

      • Sophie September 18, 2014 at 6:53 am #

        Kell-
        I agree about the white t-shirt and jeans. I think that is the best he has looked in awhile, lol! πŸ˜‰

  5. lisa2222 September 17, 2014 at 10:57 pm #

    OOOOO I love all of your opinions on this, what a great convo!

    • Lorraine September 18, 2014 at 1:30 am #

      Well, I think Rob did the right thing and is still doing the right thing when asked if he is single. So far all the media articles I have read are saying he is single and kstew is his ex and the break up happened in May 2013. It is only the robsten freaks who are desperately trying to make a different story out of what Rob has been telling everybody and they are the ones who are trying to paint a different picture about the actual situation.

  6. Hope September 18, 2014 at 2:00 am #

    When Rob said “We were youg..shit happens”, it really wasn’t an answer to a specific question. He could have been talking about anything. I read the article twice, I feel he DID mean his relationship with K…but I can see how sheep would misinterpret it.

    • just me September 18, 2014 at 5:55 pm #

      I always read it the way that he meant the fauxmance. He agreed to it and it got overboard. It bit him in the ass. Shit happens. See – you can read it that way to. And that is why he did said it this way. If it was a fauxmance he is not allowed to talk about it. Everything he said about his so called relationship was worded this carefully. He never claimed her and I personally never saw anything lovey dovey between them. Not eaven in the movies. Thats why I think it was just PR.

  7. Hope September 18, 2014 at 2:12 am #

    AND…MUST READ HKN NEW BLOG! This one is truly the most insulting ever. Someone should slap her down. The date..September 5th..she is referring to, which is supposed to bite us in the ass..is the day they got married in a London..hehe.

    I think she wrote this tonight after reading Lisa’s amazing blog and she got overly pissed off. !

    • Gemma September 18, 2014 at 6:58 am #

      She probably did Hope! Anyway HKN can only try to debunk the garbage published by tabloids or try to photoshop it into something Robsten… The News she would die for to give, the big revelation, the outing of The Pattinsons … That she could never shout it from the rooftops and brag everywhere about it because it will never happen, so let her dream and drown in their delusions.

    • lisa2222 September 18, 2014 at 9:04 am #

      I slap her down every chance I get lol

    • kell September 18, 2014 at 7:04 pm #

      haha,,,, ooo just read some of the site… just wow…lol…

  8. Gemma September 18, 2014 at 6:47 am #

    “We were young, shit happens, who gives a shit anyway”….

    Dorothy the scandal was headline in every country of this world. It tarnished her reputation forever. Two years after, it’s still mentioned in Roberto or Stewy’s interviews, so it’s not a kid naughtiness that you forget after a while… Then what was the shit? His relationship with Stewy? It was a shit because their relationship actually was a PR Stunt? Yes I know he didn’t care a flying fuck about it, so I would bet for the PR Stunt option but that is just my opinion. Maybe Roberto only wanted to draw a veil over it so as not to stir the real shit that lies below the surface which could smear him…

    Roberto always seemed a better person than Stewy to me. His family seems to have instilled him some good values but I wouldn’t say he is a Saint either.

    • dorothyxoxo September 18, 2014 at 8:45 am #

      Gemma – the takeaway i got from his answer was pretty elementary..

      “We were young”, meant a couple of things. Young love always seemed so much more than it really was in hindsight. It’s no different than when we as women, believed we were so in love with our first boyfriend at 15 and convinced we would marry them and have 4 babies right out of school.

      “Shit happens” was pretty self explanatory. Things happen in relationships..people cheat, feelings change, you grow apart. Whatever the reason, something occurs in all relationships that eventually ends that relationship.

      “Who gives a shit anyway” was a polite or not so polite way of saying to the guy..”wtf are you still asking me about this 2 years later. I’m done with that shit. I’ve moved on a long time ago..next question please”

      • lisa2222 September 18, 2014 at 9:03 am #

        Dorothy I love you!

      • Sophie September 18, 2014 at 10:07 am #

        BRILLANT!

      • Lorraine September 18, 2014 at 11:48 am #

        Dorothy, you got it so right :)))

      • Sony21 September 18, 2014 at 2:16 pm #

        Cheers, Dorothy, I’m raising a glass of Prosecco for you!

      • Sony21 September 18, 2014 at 2:17 pm #

        Cheers, Dorothy, I’m raising a glass of Prosecco for you πŸ™‚

      • lye September 18, 2014 at 5:38 pm #

        spot on.

      • just me September 18, 2014 at 6:02 pm #

        We where young and shit happends – people say that as well if they did something stupid as kids that is not loverelated – like the “I was young and needed the money” kind of thing. I think he is bound to not talk about it. Not to mention that it would make him look bad in the eyes of the public. Of course we don’t know the truth but I think it was just PR. They MIGHT have been fuckbuddys at some point but there where no feelings. As Robsteners always claim – you can’t hide that. If he would have been in love there would have not been the poolpics. As a man who got hurt this badly would you fake that for the sake of a movie? No. he did it – because it was his job. Always. And he was pissed that he needed to do it, but no man would have done that if he would have been hurt like that.

      • Gemma September 19, 2014 at 1:28 am #

        So you’re basically saying that Roberto cared a fuck about Stewy because it was that stupid young love that become a PR shit with the time and circumstances, and about the scandal since he already didn’t have anything going on with her…. Good.

      • dorothyxoxo September 19, 2014 at 10:38 am #

        Gemma – that is not what I was saying at all..not even a little.

  9. Hope September 18, 2014 at 5:54 pm #

    Just a question? Why the fuck would Google put ‘partners’ in their bios!? Don’t make sense! Can’t someone set them straight? Shippers are dancing I. The streets.

    • lisa2222 September 18, 2014 at 6:25 pm #

      It is from article sweeps, google doesn’t put anything and if you press the feedback button you can report they are wrong, it will change soon;)

      They can dance all they want actions speak louder than google LOL

  10. lye September 18, 2014 at 6:27 pm #

    Response to clouds trailer LOL




    • lisa2222 September 18, 2014 at 6:34 pm #

      Nooooooo that can’t be she is going to win an Oscar!!!!!!!! πŸ™‚

  11. lisa2222 September 18, 2014 at 6:29 pm #

    See they updated it in Wiki and Google will follow;)

    Personal life

    In 2008, Pattinson became romantically linked to co-star Kristen Stewart.[169] For a long time, the two did not explicitly confirm a relationship, but paparazzi photographs and eyewitness accounts drove intense media and fan speculation and attention.[170][171] However, Stewart officially acknowledged her relationship with Pattinson for the first time in July 2012, when Us Weekly published photos of Stewart showing affection with her Snow White and the Huntsman director, Rupert Sanders.[172] The day the photos were released, Stewart issued a public apology to Pattinson at People Magazine, saying, “I’m deeply sorry for the hurt and embarrassment I’ve caused to those close to me and everyone this has affected. This momentary indiscretion has jeopardized the most important thing in my life, the person I love and respect the most, Rob. I love him, I love him, I’m so sorry.”[173] After dodging the question repeatedly, [174] Pattinson confirmed in an interview with Esquire UK in July, 2014 that he and Stewart had split in 2012. [175]

    • Sophie September 18, 2014 at 8:54 pm #

      I think it is interesting that a few articles and interviews have referenced 2012 as the break-up, not 2013. I do wonder if everything after July 2012 was truly PR?

      • lisa2222 September 18, 2014 at 9:13 pm #

        I believe it was it was that obvious to me

      • kell September 18, 2014 at 9:46 pm #

        thought that too when i see that… funny it says 2012… although i still think he or most likely his team keep up on sites and what everyone talks about πŸ™‚

  12. Lorraine September 18, 2014 at 10:53 pm #

    It still amazes me why the one dimensional, one trick acting of Kristen is still getting some praise. All she does is choose roles that is basically similar to herself. I’m not in anyway an authority in films but I do appreciate good acting which IMO should involve a total turnaround from your persona, a whole lot of range, transformative kind of roles. Anyway it must pay to be born and raised in HW, acted since childhood, topped with various connections, tenacious PR team, so not surprising some critics have a soft spot for her.

  13. Gemma September 19, 2014 at 1:38 am #

    Dylan Penn laughing at the Rob Pattinson dating rumors…. Now, after she had some months of glory and free publicity, she laughs at the rumors. This is Hollywood. Just like it was Hollywood when Robsten lovebirds eternal love was all over internet and shit happened… but BD2 was round the corner… and shit had to still go on for a while… two years later we learn from Roberto it was all a shit and WTF… Well he and Stewy had their years of glory, free publicity and gossip that is still haunting them. They have to pay some price for it all, right?

    http://www.gossipcop.com/dylan-penn-robert-pattinson-vanity-fair-italy-interview-naked-photos-nude-pics/

    • lisa2222 September 19, 2014 at 11:13 am #

      She is a joke and that is cruel what she did. I normally could careless what they say in the Gossip world but she made him look like an idiot yet she used him for a LONG time!

      • dorothyxoxo September 19, 2014 at 11:48 am #

        imo…she’s just trying save face after he f–ked her and wanted nothing more from her. if he wanted anything more than that, she would of jumped at the opportunity, just for the exposure alone if nothing else.
        She’s the only idiot in this equation from how I see it. All he is here is a guy that wanted to get his dick wet..accomplished that…and went about his way. WIN!!!
        Rob – 1
        Dylan – 0

      • Missy September 19, 2014 at 12:19 pm #

        LOL Dorothy. That’s exactly how I see it as well.

      • Missy September 19, 2014 at 12:49 pm #

        I’m adding that it seems she’s resorting to saying they’re just friends because, like with his ex costar, he will never claim her or their relationship. JMO πŸ™‚

      • lisa2222 September 19, 2014 at 1:06 pm #

        I respectfully disagree LOL if you remember she went right to Steven McQueen within a day of the rumors and she was just seen with Zac Efron who is friends with Rob. I see her wanting exposure but that is just my opinion.

      • Gemma September 19, 2014 at 1:17 pm #

        I don’t think it’s a matter of “who is an idiot”. It might have happened just like she told. I don’t read any sarcasm or resentment in her words. Question is why didn’t she debunk the rumors when they popped out? Probably because she benefited from the publicity. May she enjoy her momentary glory.

      • dorothyxoxo September 19, 2014 at 1:38 pm #

        Lisa – The pics and sightings of Rob & Dylan were from August 2013 but the tabs didn’t start running with it until mid September because up until then, no one knew the pics existed until they surfaced on social media a month later. It was about the same time she and her brother attended the Emmy’s with their mom that year. Her and Steven started dating more than 2 months later, ironically a couple of weeks before Rob took off for the UK for 3 months then straight to Toronto to film “Life” for another 2 months. Even more ironic, is that she split with Steven and made sure everyone knew it, a couple of weeks before Rob returned to back to LA after being out of the U.S. for more than 5 months. He was living at CM for a few weeks, where low and behold, Dylan Penn was seen driving out of CM within days of him returning.

        imo based on the timeline. Rob and her were hanging and then some from August – whenever. Once she realized it would never be more than that, she hooked up with Steven just as Rob was about to leave for one of two reasons. She thought her relationship with Steven would garner just as much attention her “alleged” proximity to Rob did, which clearly it didn’t and would never….OR…she was trying to make Rob jealous with Steven.
        Now I don’t think she and Rob reconnected once he was back in LA, but her going to CM all of a sudden, it might be that she was hoping to get his attention.

        With that, she has two choices. Admit she was his fuck buddy until he was done with her…or… say they were only ever friends.

      • dorothyxoxo September 19, 2014 at 1:41 pm #

        Gemma – same reason why Twigs is not…because it’s a great launching pad for the beginnings of a career in the entertainment industry.

      • just me September 19, 2014 at 2:58 pm #

        or maybe – there was simply nothing.
        I mean come on! One picture and beeing in the same city at the same time? That prooves nothing.
        Sometimes I am really surprised how much Rob has supposed sex with woman he probaby barely knows.
        The wording isn’t nice of her. Like she would be dumb to be with Rob… But I think it might have been more about how ridiculus this is because they didn’t knew each other that much.
        Imagine – you meet someone on a party. You talk to him for some minutes and suddenly you are on the frontpage of every mag and they claim you two are fucking. That IS ridiculus.
        I doubt he had something with Twigs as well.
        Don’t get me wrong! I don’t think he doesn’t get his dick wet but I think he is probably smarter than that. I think he has someone somewhere. Someone he can trust to stay silent. Rob made it a point to want to stay out of the tabloids. So why should he fuck people that will use him just for this?
        I think he might have someone who is not in the business and who doesn’t want to be.

      • lisa2222 September 20, 2014 at 12:12 am #

        Really good points Dorothy!

  14. Etta September 19, 2014 at 10:45 am #

    Rob was at a Russian restaurant in West Hollywood last night with three guys and a girl.

    http://rpattz86.blogspot.com/2014/09/new-pic-of-rob-at-russian-restaurant-in.html

    • kell September 19, 2014 at 11:11 am #

      ahh the beard 😦 lol … noo 😦 …

    • lisa2222 September 19, 2014 at 11:15 am #

      Etta you always get the goodies πŸ˜‰

      • Etta September 19, 2014 at 5:13 pm #

        Thanks Lisa, but I don’t know about that. Love this place. : )

      • lisa2222 September 20, 2014 at 12:11 am #

        And I love that you love it here xx oo

  15. lisa2222 September 20, 2014 at 8:44 pm #

    Now we know why HKn and SRWN and the other psychos do what they do!

    A new study shows that internet trolls really are just terrible human beings.

    In this month’s issue of Personality and Individual Differences,a study was published that confirms what we all suspected: internet trolls are horrible people.

    Let’s start by getting our definitions straight. An internet troll is someone who comes into a discussion and posts comments designed to upset or disrupt the conversation. Often, it seems like there is no real purpose behind their comments except to upset everyone else involved. Trolls will lie, exaggerate, and offend to get a response.

    What kind of person would do this?

    Canadian researchers decided to find out. They conducted two internet studies with over 1,200 people. They gave personality tests to each subject along with a survey about their internet commenting behavior. They were looking for evidence that linked trolling with the Dark Tetrad of personality:narcissism, Machiavellianism, psychopathy, and sadistic personality.

    They found that Dark Tetrad scores were highest among people who said trolling was their favorite internet activity.

    Trolls truly enjoy making you feel bad. To quote the authors once more (because this is a truly quotable article):

    “Both trolls and sadists feel sadistic glee at the distress of others. Sadists just want to have fun … and the Internet is their playground!”

    So next time you encounter a troll online, remember a few things. (1) These trolls are some truly messed up people and (2) it is your suffering that brings them pleasure, so the best thing you can do is ignore them.

    -Psychology Today

    • Lorraine September 20, 2014 at 11:43 pm #

      Lol Lisa, thanks for the confirmation that more than half of Krisbians and sheeps are sad horrible people…. Their daily to do list— Tweeting/blogging about a non existent baby/marriage, photoshop blurry pics to fit their fantasies, making up negative baseless lies/stories and tweeting /sbmitting those to gossip sites, making tons of sock accounts and writes negative comments about Rob / his female friends and his films on various movie sites. Yup, the perfect profile for the horrible Krisbians and delusional sheeps.

  16. dorothyxoxo September 21, 2014 at 10:57 am #

    Listen up HKN – even the tabs are saying Google means nothing

    http://www.classicalite.com/articles/11609/20140921/google-confirms-robert-pattinson-dating-kristen-stewart-twilight-breakup-fka-hookup.htm

    • just me September 21, 2014 at 2:05 pm #

      the funniest things about this are the comments underneath. Reading them feels like listening to psychotics

    • lisa2222 September 21, 2014 at 4:04 pm #

      I am laughing so hard right now that they thought this is even worth a debunk HAHAHAHAHHA

  17. Gemma September 21, 2014 at 12:17 pm #

    Mum of the Year is still in Singapore with CJ doing some shopping, I guess skinny jeans + white Tshirts and having a good time at Formula-1…

    http://www.lasagarobsten.blogspot.com.es/2014/09/nueva-foto-fan-de-kristen-en-singapur_21.html

    • lisa2222 September 21, 2014 at 3:56 pm #

      LMFAO “Mum of the year” hehehehe

    • dorothyxoxo September 21, 2014 at 4:44 pm #

      Yeah..mommy dearest to her man-child CJ. As long as she keeps flipping the bill – he’s happy to wear a bib and diapers for her. Awww shit..i just had a visual 😦

      • lisa2222 September 21, 2014 at 10:24 pm #

        DAMN now I have a visual EWWWWW

    • kell September 21, 2014 at 5:15 pm #

      haha…. wasted again?…drinking n not lookin after sweetpea .. lol …

      • Sophie September 21, 2014 at 6:55 pm #

        Krisbians better hope that is light beer or else BBgirl will bloat up again. Last time she was away filming she came back with an extra 15. :0

    • lye September 21, 2014 at 7:07 pm #

      her lifestyle really shows on her face, so i don’t get why they’re in denial.

  18. Sophie September 21, 2014 at 6:57 pm #

    OT- But does Chris Martin have a big d*ck or what? JLaw could do so much better than fugly Martin.

    • lye September 21, 2014 at 7:05 pm #

      I know right, that D must be the bomb cause I don’t get it
      dating a 40 yr old divorcee with kids that looks like that at 24?!
      NO, Thanks.

      • lisa2222 September 21, 2014 at 10:23 pm #

        Yea maybe this is just a life crisis for her at least I hope that is it

      • Gemma September 22, 2014 at 1:18 am #

        First off the nude pics that keep on leaking… now Jen & CMartin dating…. she must be on a bad streak… sorry, maybe Chris is the best of men but I just don’t see Jen with him. Time will tell…

  19. Marin September 22, 2014 at 12:57 am #

    Someone got pictures of Rob and FKA Twigs at Venice Beach today, looks like they are holding hands http://instagram.com/p/tO9egxrhZq/ and http://instagram.com/p/tO-QfSrhat/
    Will this be enough proof for the sheep? Can’t wait for the meltdowns!

    • Kell September 22, 2014 at 12:58 am #

      Nope…. Lol… They will say it’s still pr πŸ™„ lol…

    • Kell September 22, 2014 at 1:01 am #

      Buttttt hey…. U ask he delivers πŸ™‚ … We all wanted him to at least be photographed holding hands win a girl …lol … Even if it’s just flirting n to get her pr… Which im not saying it is…. Lol…but it’s what’s been asked … Helps get them off his back a litttttle bout stew

    • dorothyxoxo September 22, 2014 at 1:19 am #

      It doesn’t “look like” they’re holding hands..they ARE 100% holding hands.
      Oh Marin, thank you thank you for this gem!!!
      3,2,1…..

      • Kell September 22, 2014 at 1:22 am #

        Ha right Dorothy! … Def holding hands πŸ™‚

      • dorothyxoxo September 22, 2014 at 1:25 am #

        Tomorrow will be a glorious day Kell. I can’t freakin wait πŸ™‚

      • Missy September 22, 2014 at 1:26 am #

        OMG. This is so awesome. Sorry, I just knew he wouldn’t hide his feelings about someone he cared for. All I care for is his happiness and he seems in a very good place at this time.

      • Marin September 22, 2014 at 1:27 am #

        You’re right Dorothy! I can’t wait to see what crazy theories the robsten fans come up with

      • Lye September 22, 2014 at 2:09 am #

        Right?! This awesome, openly doing mundane shit, giving no fs.

    • Marin September 22, 2014 at 1:24 am #

      Another one, this time shopping together? http://pic.twitter.com/8vbFOJq4Pa this is going to be a great day!

      • dorothyxoxo September 22, 2014 at 1:29 am #

        Oh yes! Brace yourselves for the Robsten Apocalypse!!!

      • Kell September 22, 2014 at 1:30 am #

        Lol…. Im ready to see the excuses they come up with ..

    • Gemma September 22, 2014 at 1:32 am #

      Jesus Christ…. I can’t believe it…. Roberto holding hands in a clear pic with FKA Twigs!!!! I’m having breakfast and I just dropped my toast from my mouth hahahaha

      Ladies I can’t wait to see your reactions, this is sort of a Miracle!!!!!

      Meanwhile in SheepLand all is quiet… Sheep in mute mode, by now… Will they survive???

      Another Roberto pic with Twigs doing shopping…

      You can see the whole set in RPLife, they warn fans: No drama please… LOL

      http://robpattinson.blogspot.com.es/2014/09/new-fan-pictures-of-rob.html

  20. Lorraine September 22, 2014 at 1:26 am #

    If twigs is the reason why Rob looks so gorgeously happy these past days, then that is so good for the both of them!! I hope this will be the final nail for closing the delusional fantasies of robsten freaks and the Krisbians will finally leave Rob alone and focus instead on the boozing and drugging of their queen :). I love happy Rob!!!

    • Kell September 22, 2014 at 1:31 am #

      Second this ^^ πŸ™‚ well said Lorraine! Good for him! He deserves it!

      • Gemma September 22, 2014 at 1:33 am #

        Is it me or his pants are too large???

      • Marin September 22, 2014 at 1:43 am #

        As long as he is happy, I’m happy too!
        Gemma, I had to do a double take with the beach pictures (solo pic and the one on the left) because he looks different to me, almost didn’t recognize him, but the picture on the right is definitely his profile, as is the one on the grocery store.

      • Gemma September 22, 2014 at 1:47 am #

        In GossipCop Rob board there’s plenty of activity but no sheep comments by now… my poor delusional Sheep πŸ˜€

        Going to work! BBL

    • Lye September 22, 2014 at 1:53 am #

      True.
      And a celeb does not go to Venice beach If they don’t want to be seen, soo

  21. Lorraine September 22, 2014 at 1:49 am #

    Lol I’m already seeing tweets from sheeps that “they can’t breath” “their heart hurts” “they feel so lost” LOL!! But I will not be a bit surprised if they will turn against him and start saying nasty things about Rob and twigs. Sigh, baby steps Rob, and this robsten fuckery will finally end.

  22. Lye September 22, 2014 at 1:51 am #

    Well lol tomorrow is gonna be awesome
    I think they look good

    • dorothyxoxo September 22, 2014 at 2:20 am #

      I can’t get rid of this shit eating grin i’ve got going on. We’ve waited a long time for this day ladies.
      Is it bad form to start drinking in bed at 2:30 a.m. on a Monday?

      • just me September 22, 2014 at 10:06 am #

        I guess this is worth it…

  23. Lorraine September 22, 2014 at 2:18 am #

    Hahaha, some sheeps are starting to get nasty, being racists jerks and saying twigs is a downgrade for Rob. Massive LOL to these freaks, don’t they know that anyone who is not a known homewrecker and not caught humping a married man is a tremendously huge upgrade from their queen. Can’t wait for these freaks to finally disappear for good.

    • dorothyxoxo September 22, 2014 at 2:21 am #

      Anyone who showers daily is a massive upgrade from Kristen.

  24. dorothyxoxo September 22, 2014 at 2:26 am #

    I don’t follow anyone associated with R&K on twitter. I think it’s time I start tho..for shits & giggles.
    Who are some notorious sheep that are in a one flew over the cuckoo’s nest state right now?

  25. lye September 22, 2014 at 2:26 am #

    another one


    • Marin September 22, 2014 at 2:29 am #

      You can clearly see Twigs face in this one, that way sheep won’t be able to say it’s Kristen with a wig or something, lol this just keeps getting better

      • dorothyxoxo September 22, 2014 at 2:34 am #

        Oh the special ones will come up with something special to explain this away. Have faith in sheep..they won’t lie down in sheep dunk without a fight. These nutters will fall on their own sword before they ever admit defeat.

      • Marin September 22, 2014 at 2:47 am #

        Well that didn’t take long, they already started with the photoshop excuses!

    • dorothyxoxo September 22, 2014 at 2:31 am #

      Lmaoooo..that gif

  26. lye September 22, 2014 at 2:43 am #

    Eve
    ‏@RKSupporter
    Muted rplife bc 😦
    @RKSupporter
    What annoys me the most??? That he is so out in the open with her.
    @adnamaventura
    RPL can you stop tweeting thanks
    Eve @RKSupporter Β· 32m
    If he goes in full mode and starts showing it off then excuse me while I puke.

    Eve @RKSupporter Β· 42m
    I can stop shaking!

    is this bitch for real?! LOL

    @comingkristen
    OUR WORST NIGHTMARE IS HERE

    omg I loving this so effing much lol

  27. lye September 22, 2014 at 2:48 am #

    V
    ‏@itsallRK
    SO WHEN ROB SAID ‘YEAH WE STAY IN A LOT’ DURING JUNKET HE MEANT HIM AND TWIGS NOT KRISTEN FUCK THIS SHIT

    @itsallRK
    22th of September, 2014. The day my ship officially sunk.

    two years too late cray B!tch

  28. patti September 22, 2014 at 3:17 am #

    This is awesome. That is all.

  29. lye September 22, 2014 at 3:18 am #

    best of the night

    @catpoopcoffee
    hate on Twigs all you want, she’s getting Rob’s dick tonite

    lol love it
    ok, going to bed now

  30. lye September 22, 2014 at 3:23 am #

    Lulu Robsten ‏@LuluRobsten 25m
    Sending big egg hugs and kisses everywhere. Be kind and stay thankful for everything RK has given us xx
    Reply Retweet Favorite More

    Follow

    Joni Webb
    ‏@cotedetexas
    @LuluRobsten it’s july – all over again.

  31. lindyuk September 22, 2014 at 4:02 am #

    Good Morning Ladies!!!! What a way to lighten up a depressing Monday morning! Well done Rob for finally having the guts to confirm who your new girlfriend is…FINALLY!!!! And well done Tiggs for having the courage to confirm who your new boyfriend is…..knowing full well the sort of nasty crap that is coming your way. Anyway…however long this relationship lasts, I am so pleased that Rob has finally done this…a clear indication to the stupid Shippers that he has MOVED ON FROM PLANK!!! Yippee!!!!!

  32. Sophie September 22, 2014 at 5:21 am #

    EPIC! While I’m not a fan of Twig, I’m happy that Rob is happy. As far as the downgrade comments, Twig has to be an upgrade from the butchy lesbian stew of today. At least she likes men.

  33. Sophie September 22, 2014 at 5:25 am #

    Oh my, now that is it confirmed, what about those Twig baby comments? Holy cow if she is pregnant! I think Sheep would explode!

  34. Zubi September 22, 2014 at 5:27 am #

    Hi ladies exciting day isn’t? I can’t stop smiling, so I am sharng some of my favourite reactions with you all here.

    i miss RK ❀ @themoonkristen · 3m
    The truth emerged πŸ˜“πŸ˜“ i hate robert pattinson so much , I’m wait Kristen on announces her sexual orientationπŸ˜“πŸ˜“πŸ’”πŸ’”

    meghan ‏@morgenrunes 17m
    I’m tearing down my robert Pattinson posters

    @overflow_joy Lttp but her social media is blowing up with hate messages & she’s LITERALLY IN BED WITH ROBERT PATTINSON

    bia ‏@BiaKattyluzio 35m
    Be happy Robert Pattinson. Now I know I will always support KRISTEN STEWART a lovely beautiful young woman.

    Robert Pattinson fan ‏@TeamRTPattinson 1h
    Robert Pattinson going out in public with a girl means he does not care what people say and he is living his life the way he wants it.

    Heather Lynn ‏@Imheatherlynn 1h
    I don’t approve of Robert Pattinson’s new gf

    camomildd ‏@camomildd 2h
    I just have to accept the truth . Robert Pattinson with his new girl . Robsten is end up right now .😭😭😭😭😭😭😭

    Jossy Espinal ‏@JossyEsp 3h
    So cute Robert Pattinson 😍😍😍 so bad am not the lucky one πŸ˜‚πŸ˜’πŸ˜€πŸ˜£πŸ˜’

    Fen ‏@JewelFen 3h
    Damn, I need to work today. Twitter is just about to be getting interesting. Robert Pattinson and new girlfriend. *grabs popcorn*

    There are so much goodies, I just can’t describe my feelings, finally sheeps are getting their worst nightmare.

  35. But September 22, 2014 at 5:28 am #

    Oh wow. I have to say, I find them kind of endearing together. But I don’t know her personality, so we’ll how this turns out lol

  36. Bi-Hoe September 22, 2014 at 7:14 am #

    Hi ladies have not commented for a while but always check in ; thank uou Lisa for all your great posts . Well Robs people must have listened lol πŸ™‚ what a great day . Honestly I know they are going to give this girl a heap of crap bet you know what got for her ! She knows what she’s in for and out and proud and not letting that get in the way of what they have and I can only admire her for that and respect her . Takes a special person to do that & Rob must truly cate for her . If she was some pr or air head they would have run a mile by now JMO ; so let’s hope there are more pics to put the Robsten to rest ! As the idiots are saying it’s photo shopped but soon if there is more to come well .. Proof is in the pudding ! Well done Rob for have the guts to be happy & long live the pr famewhore trash :)) wonder when ALSTEN will have the guts to come out ?

    • dorothyxoxo September 22, 2014 at 9:34 am #

      Hey Bi-Hoe, nice to see you.
      Kristen doesn’t have the balls to come out, since it will only confirm what a disingenuous farce she really is. Shows she only dated Rob for the attention and fame she claims to detest. Cheated with a married MAN for career advancement…and her “I’m sorry not so fucken’ sorry” apology was as fake as she.

  37. Gemma September 22, 2014 at 8:29 am #

    Big Sheep meltdown coming up! Someone posted this comment at HKN some minutes ago… Of course the rest of the flock is still holding on “the pics are photoshoped”. Let’s see how they can prove these pics are photoshoped… LOL

    “Mom Trap said…
    It’s one thing to suspect like the rest of us, but to claim to have inside info that was totally false is just wrong. I wanted to believe that you knew someone with actual facts so desperately. I came here to check on your supposed “updates” knowing they were probably false, but held on to hope…….while this was always just a joke to you. You’ve never had any “real” info. Shitty…….really shitty.

    September 22, 2014 at 5:12 AM”

    Now I wonder whether Roberto/Twigs will go on acting like a couple or if they will play “Keep them guessing”. I hope for the first option and that they won’t play the cat-and-mouse game. πŸ™‚

    @Lisa I hope you will write a memorable and wonderful new board on this day!

  38. Lizzy September 22, 2014 at 9:22 am #

    Holy Crap! Late to the party!!!

    THIS is awesome! Not only has Rob declared Twigs to be his gf but today is the day that HKN, Nut with nails, Bustin’ Windy, and whatever other cray are out there have to eat crow! So called cousins, medusa bar ho’s, every ‘insider’….Sash the entertainment law student at a army base in Japan….all being highlighted as the bs arts they truly are!!!

    • Kell September 22, 2014 at 12:05 pm #

      Completely agree! … Wonder how much crap their going to get for all the lies… I think twigs has an idc personality … She won’t let all the twi crap get to her .. Def seems strong

  39. Lizzy September 22, 2014 at 9:23 am #

    * bs artists (sorry typed too fast in my excitement)

    • dorothyxoxo September 22, 2014 at 9:29 am #

      I’m as happy as a pig in shit right now Lizzy

      • Lizzy September 22, 2014 at 9:35 am #

        I’m with ya’ Babe!

      • Bi-Hoe September 22, 2014 at 9:45 am #

        Oh Dorothy I’m with you πŸ™‚ next few days will be awesome ; so glad I’m off work for the next few days lol !

      • Missy September 22, 2014 at 10:08 am #

        I’m joining you all on the happy train.

  40. dorothyxoxo September 22, 2014 at 9:27 am #

    JJ just picked up the pics… 400 tabs left to follow

    http://www.justjared.com/2014/09/22/robert-pattinson-fka-twigs-spotted-holding-hands-photos/

    • Lizzy September 22, 2014 at 9:34 am #

      Crazies are calling photoshop? Lots a luck with that. You KNOW this is only the beginning…..on a crowded beach…these are NOT the only photos. Just wait. Loads of photos will be coming our way.

      :mrgreen:

      Is it too early for a celebratory cocktail?

      • dorothyxoxo September 22, 2014 at 9:37 am #

        nope – I conceded to morning sex even tho I was running exceptionally late. If only he knew what the smile was really about πŸ˜‰
        I say cheers sister

  41. Bi-Hoe September 22, 2014 at 9:51 am #

    http://little-miss-scumshine.tumblr.com/image/98139867030
    For your viewing pleasure lol .. My photo shop for the sheep ; mole added smaller but added scumshine check ;

  42. dorothyxoxo September 22, 2014 at 10:15 am #

    From The Hollywood Gossip…

    ” We’d feel sorry for Kristen, but, ya know…she did kinda bang her director while she was still dating Rob. Her loss, FKA’s gain!”

    Read more celebrity gossip at: http://www.thehollywoodgossip.com/2014/09/robert-pattinson-and-fka-twigs-holding-hands-totes-dating-for-re/#ixzz3E3PIKST6

  43. just me September 22, 2014 at 10:30 am #

    I can’t believe I’m late to this but… Jesus. Didn’t saw that one coming. Well done Rob! Well done!
    I think he was sick of it. I mean do you think it is an accident that this comes up shortly after google claimes Kristen as his partner and the whole shitstorm comes up again?
    well done Rob! Well done!
    To twigs: I don’t know much about her. And to be honest I don’t care as long as she is not behaving like a brat like Kristen did. She knows how to deal with the crazys and she is not taking any bullshit. Thats somehting I like. I hope she stays that way. And I really really hope she is not just using Rob to become more famous.
    And to the meltdown…

    • Kell September 22, 2014 at 12:10 pm #

      Lol …true!! ,..they kind of didn’t speak of it really… Time for the pics n step it up …get them off the rumors of him stilllllll with stew for the 1 millionth time…. Esp since tabs keep spewing the stories of them meeting secretly …

  44. Etta September 22, 2014 at 10:34 am #

    K looking butch as ever. Still rocking her the “A” ring on a chain and other matching necklace she shares with A. Rob is with Twigs and Kristen is with Alicia. Why won’t the sheep accept this? https://twitter.com/shadesrk/with_replies

  45. Etta September 22, 2014 at 10:38 am #

    Sorry, linked to the wrong place and mistook old pic for new. My bad. πŸ™‚

  46. Lizzy September 22, 2014 at 10:46 am #

    And Gossip Cop just posted the new couple! Cheers everyone!

  47. bbwraven September 22, 2014 at 11:11 am #

    FINALLY!!!! Really happy he’s moved on!!!

  48. Etta September 22, 2014 at 11:16 am #

    Thanks, Lizzy! And they even called her his “girlfriend”. Nice. πŸ™‚

    http://www.gossipcop.com/robert-pattinson-fka-twigs-holding-hands-photos-pics-venice-beach/

  49. Lorraine September 22, 2014 at 11:17 am #

    Just shows how fucked up the sheeps by calling twigs “ugly” and Kristen “perfect” . It has gone too long with these sheeps projecting themselves on Kristen and they are now drooling with hate on Rob and his gf. It’s time for them to move on and sort out their sad miserables lives before it is too late.

  50. Nonnie September 22, 2014 at 12:25 pm #

    YESSSSS! finally he has a new GF! and the sheep are going to go ape shit the Gossip Cop called her “His new Girlfriend” lmao!!!!!

    • just me September 22, 2014 at 12:37 pm #

      the cossip cop board is such a sad place. I read a fiew comments and feel like I need a hug now.
      Kristens fans are such nazis.
      Okay it is one thing to not find her attractiv. But calling her a monkey? They are so fucked up.
      Twigs is overdoing it on the make up and shit but she is an artist and if lady gaga can walk around the way she does so can twigs. And they really should think about their words. If they think she is so ugly and Kristen was so much better – than they should think about the things she lacks than. There must be something πŸ˜‰ Kristen MIGHT be prettier from the outside (which I think she is not – at least twigs is herself and expressiv with everything) but if Rob is choosing someone “uglier” than Kristen must lack beauty on the inside.

      • Sony21 September 22, 2014 at 12:54 pm #

        just me, sending you a big hug! Don’t let the mind-bendingly stupid sheep spoil the party, cheers πŸ™‚

      • Nonnie September 22, 2014 at 2:21 pm #

        they are just pissed he is holding hand with another girl…they are wishing all sorts of horrible things on him on twitter….some “fans of both” they are. …morons….anyways i hope we get some more PDA pics of these two….hopefully some kissing pics…the sheep will self destruct πŸ˜‰ and HKN will need to be taken out on a stretcher to the nut house πŸ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: